Translate

poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Makeup Revolution Redemption Palette Essential Shimmers

Dzisiaj przychodzę do was z perełką, którą zamówiłam na stronie www.revolutionbeauty.com.
A mianowicie mowa tutaj o paletce REDEMPTION PALETTE ESSENTIAL SHIMMERS. 
Jestem pewna, że każdy słyszał o niej, ponieważ jest to taki klasyk wśród palet od Makeup Revolution.

Paleta z zewnątrz wygląda bardzo elegancko jest czarna z wygrawerowaną nazwą marki, oraz posiada tzw. okienko przez które widzimy wszystkie cienie. Szczerze mówiąc wolę taką opcję niż zniekształcające lusterko które możemy zauważyć w wielu drogeryjnych paletach.

W środku znajdziemy 12 dobrze napigmentowanych cieni, dzięki którym możemy stworzyć makijaż dzienny jak i wieczorowy. To własnie uwielbiam w tych paletach, że nie musimy mieć każdej na inną okazję, ponieważ z jednej da się stworzyć wiele wspaniałych makijaży. Wszystkie cienie są błyszczące więc pięknie nadadzą blasku naszym oczom. Do zestawu dołączona jest dwustronna pacynka.


Słuchajcie moje kochane! Za taką cenę ( czyli ok. 14zł) jestem zachwycona. Na każde wyjście używam tej palety i nie ma opcji aby mi się znudziła. Jeżeli macie możliwość jej kupna to polecam bardzo. Kosmetyki marki Makup Revolution do tej pory mnie nie zawiodły a wręcz zaskakują. Byle tak dalej. https://www.instagram.com/shoprevolutionbeauty/

A wy miałyście okazję używać kosmetyków z tej marki jeżeli tak to podzielcie się swoją opinią w komentarzach :)


1 komentarz:

Makeup Revolution Redemption Palette Essential Shimmers

Dzisiaj przychodzę do was z perełką, którą zamówiłam na stronie www.revolutionbeauty.com. A mianowicie mowa tutaj o paletce REDEMPTION PALE...